Diverse

Lenovo a reuşit cumva să reinventeze brandul Motorola, iar din 2016 popularitatea sa a crescut considerabil. Se pare că producătorul chinez a găsit cheia succesului, iar strategia sa cu bătaie lungă este una foarte clară: Motorola şi numai Motorola !

Această strategie are două etape: în prima etapă nu vor mai exista gadget-uri Motorola care să includă denumirea “Moto”, în a doua etapă toate device-urile Lenovo şi ZUK vor fi prezentate la nivel global sub brandul Motorola. Această trecere se va face şi în China, însă procesul va fi mai greoi deoarece Motorola nu este un nume atât de cunoscut, iar Lenovo trebuie să îl promoveze mai mult. Se pare că actuala decizie vine pe fondul succesului incredibil pe care îl are HMD Global cu brandul Nokia, succes bazat pe sentimentele generaţiei 90’.

De asemenea, vânzările bune dar nu convingătoare ale smartwatch-ului Motorola Moto 360, dar şi lipsa de încredere a CEO-ului Motorola în această categorie de device-uri, fac ca lansarea unei noi generaţii să fie aproape imposibilă.

Sursa: cnet.com 

Categorii: lenovomotorola

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.