gAuto

În octombrie Dacia a lansat oficial cel mai mare, cel mai scump şi cel mai bine dotat model al său din istorie, Dacia Bigster. Maşina măsoară 4,47 x 1,81 x 1,71 m (Lxlxh), are un ampatament de 2.7 m, o gardă la sol de 22 cm, are un portbagaj de 667 litri, este primul model de segment C al constructorului autohton, iar la nivel de echipare va dispune de plafon panoramic cu deschidere (trapă), jante aliaj de până la 19 inch, hayon cu acționare electrică, scaun șofer cu reglaj electric, aer condiționat automat pe două zone, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, panou de bord cu ecran 10.1 inch sau banchetă rabatabilă cu sistem Easy Fold (leviere în portbagaj care pliază automat spătarul banchetei).

Deşi nu poate fi încă comandat, Dacia Bigster a fost foarte bine primit de presă, de specialişti, chiar şi de oameni pe reţelele de socializare, astfel că Renault se aşteaptă a fi un succes.

Pentru că colaborarea dintre Nissan şi Renault este încă destul de activă, presa franceză susţine că o versiune de Dacia Bigster (mai ieftină şi mai slab echipată) ar putea fi produsă şi în India, la fabrica Renault – Nissan din Chennai. Aceasta ar urma să fie destinată pieţelor unde Dacia nu există şi ar putea fi comercializată atât sub marca Renault, cât şi sub cea Nissan.

S-ar părea că în aceste pieţe viitoarea Dacia Bigster (sau cum se va numi ea) ar putea veni şi într-o variantă cu 7 locuri, opţiune care nu va fi disponibilă în Europa.

Este clar că Bigster, indiferent că va fi vândut de Dacia, Renault sau Nissan, are toate şansele să genereze vânzări frumoase, mai ales că preţul pentru clasa sa este foarte competitiv.

Sursa: profit.ro

Categorii: gauto
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.