Pe fondul vânzărilor scăzute, Mitsubishi Motors ar putea renunţa la Europa

/
/
28 iul. 20
/

Mitsubishi Motors şi-a prezentat planul de eficientizare a business-ului pe termen mediu, iar una dintre deciziile companiei este surprinzătoare: în viitorul apropiat brandul auto japonez nu va mai lansa niciun produs nou în Europa, iar ulterior ar putea renunţa la această piaţă. Constructorul nipon se va concentra pe piețele din regiunea ASEAN (sud-estul Asiei) și pe zonele Oceania, Asia de Sud, America de Sud, Africa şi Orientul Mijlociu.

În acest moment Mitsubishi Motors nu mai are nicio unitate de producţie în Europa, iar costurile de marketing şi de funcţionare fac neprofitabilă marca pe această piaţă. Cel mai vândut autoturism Mitsubishi în Europa este SUV-ul Outlander şi chiar dacă noua generaţie ar trebui să ajungă pe pieţele globale din 2021, pe bătrânul continent acest lucru nu se va mai întâmpla.

Fanii brandului Mitsubishi se vor mulţumi pentru următoarea perioadă doar cu modelele existente acum în showroom-uri. Dacă planul “Small but Beautiful” îşi va respecta cursul, în 2-3 ani Mitsubishi Motors va renunţa la prezenţa sa în Europa.

Sursa: thecarexpert.co.uk
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Eldrive România a inaugurat o stație de încărcare de 1MW (1.000 kW), prima de acest fel din Europa de Est

La sfârșitul lunii mai 2025 vă anunțam că rețeaua de stații de încărcare Eldrive a atins un număr de 600 de puncte de încărcare al nivel național, iar acum, la puțin peste jumătate de an distanță, sunt disponibile în România circa 1.000 de astfel de puncte de încărcare. Mi se pare o dezvoltare cu adevărat…

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.