Pe fondul vânzărilor scăzute, Mitsubishi Motors ar putea renunţa la Europa

/
/
28 iul. 20
/

Mitsubishi Motors şi-a prezentat planul de eficientizare a business-ului pe termen mediu, iar una dintre deciziile companiei este surprinzătoare: în viitorul apropiat brandul auto japonez nu va mai lansa niciun produs nou în Europa, iar ulterior ar putea renunţa la această piaţă. Constructorul nipon se va concentra pe piețele din regiunea ASEAN (sud-estul Asiei) și pe zonele Oceania, Asia de Sud, America de Sud, Africa şi Orientul Mijlociu.

În acest moment Mitsubishi Motors nu mai are nicio unitate de producţie în Europa, iar costurile de marketing şi de funcţionare fac neprofitabilă marca pe această piaţă. Cel mai vândut autoturism Mitsubishi în Europa este SUV-ul Outlander şi chiar dacă noua generaţie ar trebui să ajungă pe pieţele globale din 2021, pe bătrânul continent acest lucru nu se va mai întâmpla.

Fanii brandului Mitsubishi se vor mulţumi pentru următoarea perioadă doar cu modelele existente acum în showroom-uri. Dacă planul “Small but Beautiful” îşi va respecta cursul, în 2-3 ani Mitsubishi Motors va renunţa la prezenţa sa în Europa.

Sursa: thecarexpert.co.uk
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).