Poşta Română vrea să schimbe codurile poştale actuale cu unele personale digitalizate

/
/
22 aug. 22
/

Suntem de acord că cele 1500 de locaţii fizice ale Poştei Române nu se prezintă la cele mai moderne standarde, însă în ultima perioadă am observat o implicare activă a societăţii în tot ceea ce înseamnă modernizare, digitalizare, diversificare.

Ştim deja că Poşta Română se află în plin proces de achiziţie a 3000 de cutii poştale (primele două au fost inaugurate deja) şi a 75 de ghişee poştale (primul a fost lansat în luna iunie), iar mai nou aflăm că Poşta Română vrea să schimbe radical modul în care lucrăm astăzi cu codurile poştale.

Societatea vrea să înlocuiască codurile poştale clasice realizate pe criterii geografice, cu unele personale digitalizate. Fiecare român va avea în viitor propriul cod poştal.

Valentin Ştefan, directorul general al Companiei Naţionale Poşta Română, a declarat în cursul zilei de astăzi că “serviciul poştal modern trebuie să aibă câteva elemente. În primul rând, trebuie să fie rapid. În al doilea rând, trebuie să fie convenabil. Şi, nu în ultimul rând, trebuie să fie customizat pe nevoile oamenilor. Vă mai spun un lucru, noi lucrăm la un cod poștal pe persoană. Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se găseşte persoana respectivă poştaşul să îl găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare.”

Nu ştim cum va funcţiona acest sistem, probabil prin intermediul unei aplicaţii dedicate, însă cu siguranţă va mai curge multă apă pe Dunăre până când îl vom vedea efectiv la lucru.

Sursa: romania-actualitati.ro
Categorii: Diverse
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Netflix vrea să cumpere studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max, iar printre propuneri este şi crearea unui pachet comun Netflix + HBO Max pentru abonaţi

Mişcări importante pe piaţa de streaming video globală, studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max fiind scoase la vânzare de către Warner Bros. Discovery.

30 de gadgets cu preț de până în 300 lei – ep. 13

Printre cele 30 de gadgets de astăzi veți descoperi de la o instațație smart pentru bradul de Crăciun și până la un tester pentru apă cu nota 4.83 / 5 din peste 60 de review-uri.