Compania Ericsson este prezentă și ea la Mobile World Congress Barcelona 2015 și a expus câteva dintre previziunile CEO-ului Hans Vestberg în cadrul unui eveniment dedicat.
Liderul companiei a atras atenția către patru direcții pentru viitorul apropiat:
– conținutul video on-demand online va fi accesat din ce în ce mai mult în rândul utilizatorilor, care vor recurge la această soluție în loc să vizioneze transmisiuni TV tradiționale;
– traficul video va reprezenta jumătate din tot traficul mobil de date din lume;
– rata de creștere a numărului de abonați LTE va depăși 80%;
– acoperirea mondială cu broadband mobil va depăși rata de 70%.
În opinia lui Hans Vestberg cele patru puncte de mai sus vor accelera schimbarea industriei și vor conduce la apariția unor noi oportunități nu doar în IT&C, ci și în alte industrii. Acesta a declarat că vede o trecere clară de la produse fizice la servicii digitale. El a continuat: ”Apar noi modele de business, dar și noi moduri de a rezolva probleme vechi, moduri care permit un plus de eficiență. Cu ajutorul instrumentelor digitale, poți fi cu adevărat mai aproape de clienți.”
Pentru a susține noile nevoi ale consumatorilor, Ericsson a prezentat câteva soluții, dintre care amintim: LTE-LAA (License Assisted Access), Ericsson Radio System, seria de routere 6000, App Experience Optimization, Digital Telco Transformation sau Connected Traffic Cloud.