Diverse

Pentru majoritatea românilor numele de De’Longhi este echivalentul cu o gamă variată şi foarte bună de espressoare de cafea (manuale şi automate), însă De’Longhi este un producător de electrocasnice în toată regula. Sub acest brand în ţara noastră găsim numeroase device-uri de bucătărie (cuptoare electrice, friteuze cu aer cald, fierbătoare, prăjtoare de pâine, maşină de îngheţată etc.), aparate de aer condiţionat, convectoare, radiatoare cu ulei, aeroterme, aspiratoare, dezumidificatoare, aparate de purificat aerul etc. Şi totuşi specialitatea casei rămâne segmentul de cafea cu tot ce implică acesta.

Compania italiană are în România două fabrici (Cluj şi Bihor), iar de curând a cumpărat o a treia uzină la Satu Mare, una în care vrea să investească 100 de milioane lei. Pentru a face acest lucru a solicitat însă şi un ajutor de stat de 40 de milioane lei, unul care va ajuta la dezvoltarea noii fabrici, mai ales că platforma de la Satu Mare este în prezent nefuncţională.

„În urma deciziei publicate de MoF recent, vom menţine proiectul în solicitare de ajutor de stat pentru tranşa a doua menţionată de guvern. În perioada următoare, vom evalua, în noul context economic, semnificativ diferit de cel de la începutul anului 2022, alternativele pe care le avem legate de finanţare şi vom lua o decizie în cel mai scurt timp.“, a transmis Carmen Petcu, general manager la De’Longhi România.

În 2021 De’Longhi a avut în ţara noastră o cifră de afaceri totală de aproximativ 2.3 miliarde lei (470 milioane euro).

Sursa: zf.ro

Categorii: diverse

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Aspire V3-571G.