QuickMobile a anunțat lansarea unui magazin internațional, dar și platforma service-return.com.
În comunicatul de presă trimis de către QuickMobile se specifica:
„Odată cu noul shop internațional, QuickMobile anunță și externalizarea operațiunilor de service către service-uri autorizate de către marii producători internaționali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo, Huawei, iar pentru a veni în sprijinul clienților care solicită astfel de operațiuni, QuickMobile lansează platforma internațională Service-Return.com.”
Am pus întrebări către LG și Samsung pe această temă. Eram curios dacă service-urile agreate de mărcile amintite repară produsele comercializate de către QuickMobile.
Răspunsurile sunt luate cu copy / paste din mail și am subliniat ce mi s-a părut a fi interesant.
a. LG;
„Nici un service autorizat LG din Romania nu are parteneriat pe service cu QuickMobile. Produsele vandute de QuickMobile, care nu sunt destinate pietii Europene, se pot repara in centrele LG contra cost.”
b. Samsung;
„Produsele Samsung au Garantia limitata a producatorului (in spatiu European). Practic daca produsul este destinat pietei europene, Samsung Romania va recunoaste garantia (IMEI-ul este verificat pentru a afla daca produsul este destinat pietei europene).
Daca este destinat unei regiuni, alta decat Europa, Samsung nu poate onora aceasta garantie.
Gasesti aceste informatii disponibile si pe site: http://www.samsung.com/ro/
Și acum putem să discutăm mai pe larg. Dacă produsele sunt destinate Europei se aplică certificatul de garanție valabil. Teoretic, cumperi Samsung GALAXY S6 Edge Plus de Europa de la QuickMobile, ai garanție. Dacă te alegi cu S6 Edge Plus vândut în Arabia Saudită etc, ai o garanție QuickMobile. Magazinul online repară telefonul pe cheltuiala sa. Cumva în România sunteți acoperiți de către legislația în vigoare.
Răspunsul LG l-am pus primul pentru că ei spun că niciun service autorizat nu are parteneriat cu QuickMobile. Specifică asta de la bun început contrazicând ceea ce QuickMobile afirmă în comunicatul de presă. O să fac update cu răspunsurile primite de alți producători.
Update: QuickMobile a trimis un „drept la replică”.
„Intr-adevar, QuickMobile in calitate de importator, plateste costul reparatiilor telefoanelor in centrele autorizate de producatori, asa cum reprezentantele producatorilor platesc costul reparatiei, acelorasi centre de service, pentru telefoanele comercializate de catre ei. Mai mult, QuickMobile suporta si transportul produselor de service tur retur de la clienti, prin Fan Curier pe teritoriul Romaniei si UPS in toata Europa, serviciu pe care producatorii nu il ofera. Un alt serviciu cu valoare adaugata, care presupune din nou costuri din partea QuickMobile, este afisarea transparenta si in timp real 24/7, pe platforma service-return.com a statusului produsului, din perioada de reparatie . In viitor, pregatim si alte servicii, cel putin la fel de benefice pentru clientii din Romania si Europa, care ne vor ajuta sa facem fata adevaratilor concurenti internationali.”