Am primit comunicate de presă cu rezultatele obținute de Orange și Telekom pe meleagurile autohtone. Orange a trimis datele de pe 28 aprilie, Telekom abia dis-de-dimineață, iar de Vodafone nu s-a mai oferit nicio actualizare de prin Q3 2014, cel puțin pe site-ul său dedicat.
Alte date interesante:
a. Orange;
– Orange și-a propus ca pe sfârșit de 2015 să atingă 300 de mii de abonați pentru serviciul său de televiziune;
– traficul de internet în Q1 2015 s-a dublat față de Q1 2014;
– au vândut cu 50% mai multe smartphone-uri față de Q1 2014 și cu 60% mai multe tablete;
– viteze 4G pentru 65% din populația României, 94% pentru arealul urban, 30% din utilizatori de 4G provin din București;
– vânzările de accesorii inteligente în Q1 2015 au fost de șase ori mai mari ca în Q1 2014 (N.e. – baza de plecare fiind modestă).
b. Telekom;
– 98% acoperire în 4G pentru București, 98% în Brașov, 100% în Poiana Brașov, 50% pentru populația urbană din România, 32.43% din total (urban + rural);
– creștere de 7.2% a clienților postpaid unde s-a ajuns la 27.7% din cei 5.9 milioane;
– creștere ușoară de 3.2% a nr. de clienți pe TV / 1.414 milioane;
– 88.000 de clienți pe servicii integrate (fix + mobil).
Aștept și datele Vodafone spre a avea o privire de ansamblu. Ar fi și mai bine dacă RCS-RDS ar intra în peisaj.