RCS-RDS a publicat datele financiare pentru perioada 1 iulie 2017 – 30 septembrie 2017 și ne putem face o idee legată de modul în care au evoluat.
- venituri de 162.4 milioane euro vs 155.1 milioane euro în T3 2016, creștere de 4.55;
- 3.4 milioane clienți pe telefonia mobilă vs aprox. 3 milioane la sfârșitul lui T3 2016, creștere de 11.1%;
- ARPU pe telefonia mobilă de 4.2 euro vs 3.6 euro în perioada similară din 2016, creștere de 16.7%;
- 2.97 milioane clienți pe cablu TV vs 2,8 milioane clienți în T3 2016, creștere de 5.4%;
- 2.09 milioane clienți pe internet fix vs 1.95 milioane clienți în T3 2016, creștere de 7.1%;
- scădere a numărului de abonați pe DTH de la 650.000 la 605.000 – scădere de 6.9%;
- scădere a numărului de abonați pe telefonia fixă de la 1.23 milioane la 1.15 milioane – scădere de 6.5%.
Telefonia mobilă se menține pe un trend crescător, performanțe bune sunt realizate și pe internetul fix + cablu TV. Scăderi sunt televiziunea prin satelit și telefonia fixă.
Revin cu un articol în care compar performanțele pe T3 2016 înregistrate de RCS-RDS, Vodafone, Orange și Telekom.