În urmă cu câteva zile, Orange a prezentat rezultatele financiare pe primele trei luni din 2018. Am extras cele mai importante date din comunicat.
- venituri de 270 milioane euro, creștere substanțială de 11.1% față de aceeași perioadă din 2017;
- 10.449.000 clienți pe servicii mobile, fixe și TV la 31 martie 2018;
- 3.3 milioane clienți pe 4G, creștere de 40% față de primul trimestru din 2017;
- traficul de date a crescut cu 85% față de T1 2017, pe 4G a crescut de trei ori;
- viteze de până la 500 Mbps în download pentru 95 de orașe din România;
- Orange Home TV a ajuns la 418.000 de clienți, iar serviciile fixe în bandă largă au ajuns la 210.000 abonați;
Declarație oficială:
„Continuăm şi în primul trimestru din 2018 procesul accelerat de digitalizare, susţinut de creşterea consumului de date mobile şi de produse conectate, atât pentru mediul rezidenţial, cât şi pentru cel de business. Conectivitatea şi mobilitatea rămân elemente-cheie în alegerile clienţilor noştri, iar apetenţa tot mai mare a acestora pentru serviciile noastre fix-mobil şi soluţii digitale, ce oferă simplitate şi eficienţă, este susţinută de investiţiile în servicii noi şi în performanţa rețelei. Ne dorim să aducem beneficiile reţelei noastre mai aproape de cât mai mulţi oameni, de aceea calitatea reţelei şi a produselor croite pe nevoile lor rămâne prioritatea noastră”, a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.