Vodafone a oferit informații concrete legate de rezultatele financiare înregistrate în trimestrul al 3-lea din 2017.
Câteva date interesante extrase din comunicat:
- venituri de 186 milioane euro, creștere de 4.1% față de trimestrul al 3-lea din 2016;
- 9.754.823 clienți pe servicii mobile, servicii fixe de voce și internet of things la data de 30 septembrie 2017, creștere de 386.219 utilizatori față de aceeași perioadă din 2016;
- ARPU de 6.1 euro;
- 40% din baza de clienți se află pe abonament, iar cartela Vodafone cu 60% (creștere a utilizatorilor de cartelă cu 0.4% față de T2 2017);
- consumul de date mobile a crescut cu 90% față de T3 2016;
Declarație oficială a lui Murielle Lorilloux, CEO al Vodafone România:
„Ultimul trimestru a fost marcat de lansarea unor oferte inovatoare, cum ar fi Vodafone Pass, care au dus la creșterea susținută a bazei noastre de clienți. Am continuat, de asemenea, să ne concentrăm pe îmbunătățirea rețelei, prioritate concretizată prin recenta lansare a Supernet™ 4.5G, și să le oferim clienților cea mai bună experiență de utilizare, recunoscută prin confirmarea de către Ookla a superiorității rețelei Vodafone România și acordarea titlului de Cea Mai Rapidă Rețea Mobilă din țară”.
În ritmul ăsta de creștere, Vodafone România s-ar putea să ajungă noul lider în ce privește numărul de clienți. Orange a crescut de la 10.065.000 clienți la sfârșitul lui martie 2017 la 10.331.00 clienți, Vodafone de la 9.441.063 clienți în martie 2017 a atins 9.754.823 clienți în septembrie.
Veniturile Orange în T3 2017 sunt de 277.2 milioane euro față de 186 milioane euro cât a înregistrat Vodafone. Aici, operatorul roșu mai are mult de îmbunătățit ca să fie la nivelul portocaliilor.