Software

Se pare că Samsung se gândeşte să introducă reclame în interfaţa One UI pe anumite smartphone-uri. Cel mai probabil ne referim la telefoanele mai ieftine, unele la care profitul companiei sud-coreene este mai redus.

Ideea nu este nouă, Xiaomi şi Realme (Oppo) practică deja o astfel de strategie, însă cele două branduri vin cu preţuri mult mai mici. În cazul Samsung există un echilibru totuşi între preţ / categorie / hardware, tocmai de aceea introducerea de reclame direct în interfaţă nu este văzută cu ochi prea buni.

Samsung testează introducerea acestor reclame cu versiunea One UI 2.5, o captură de ecran dovedind acest lucru. O reclamă apărută în lock screen obligă utilizatorul fie să o acceseze, fie să aştepte 15 secunde pentru a putea debloca telefonul şi a intra în meniul principal.

Interesant este că reprezentanţii Samsung s-au limitat în a spune că “nu comentează zvonurile sau speculaţiile”. Faptul că nu au negat această informaţie este echivalentul unei confirmări tacite din parte companiei sud-coreene, semn că reclamele în interfaţa One UI ar putea apărea pe unele device-uri încă din acest an.

Sursa: androidauthority.com