Hardware

În contextul pandemiei COVID-19, Samsung România vine în ajutorul clienţilor săi şi anunţă că toate produsele companiei sud-coreene a căror garanţie expiră în perioada 15 martie – 15 iunie vor avea o garanţie prelungită până pe 15 iulie.

Această prelungire este gratuită şi se face în mod automat (clienţii nu trebuie să depună niciun fel de cerere).

Filiala locală Samsung mai oferă clienţilor săi şi serviciul de asistenţă de la distanţă pentru smartphone-uri. Cei ce au nevoie de asistenţă tehnică pot apela la numerele 08008 726 78 64 sau *8000 pentru o programare de reparaţie, urmând ca telefonul să fie ridicat de un angajat al diviziei de service Samsung sau un curier. Device-urile reparate vor fi returnate tot prin acelaşi sistem, iar acestea vor beneficia şi de o dezinfectare gratuită.

Sursa: economica.net

Categorii: samsung

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 7 Pro, Acer Aspire V3-571G și Nikon D3300.