Software

Mai toate companiile ce oferă diverse servicii media (filme, seriale, muzică, clipuri video etc.) caută soluţii în a-şi creşte veniturile, iar utilizatorii ce le folosesc serviciile în mod gratuit devin ţinte clare.

Pentru că cei interesaţi de pachete complete au cam fost atraşi, în prezent se caută implementarea de abonamente mai ieftine, unele care să ofere strict acele facilităţi de care utilizatorii au nevoie. Netflix testa în urmă cu ceva timp un abonament ieftin doar pentru smartphone-uri şi tablete, de curând am aflat că YouTube testează YouTube Premium Lite, iar mai nou descoperim că şi Spotify testează ceva similar.

Compania suedeză testează în prezent aşa numitul abonament Spotify Plus, unul ce costă 1 dolar / lună. La acest preţ utilizatorii continuă să primească reclame, însă pot schimba melodia de câte ori doresc. În varianta gratuită pot fi schimbate maxim 6 piese în 60 de minute.

Un alt avantaj al abonamentului este acela că se pot alege melodii individuale din playlist-uri. În varianta gratuită această alegere este aleatorie.

În urma acestor teste Spotify va decide sub ce formă va implementa Spotify Plus la nivel global.

Sursa: theverge.com

Categorii: software
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.