Samsung Galaxy Note7 continuă să fie răţuşca cea urâtă din ferma Samsung, mai ales că după ce toate untităţile comercializate vor fi înlocuite, va lăsa o gaură frumoasă în bugetul pe 2016, dar şi o pată foarte urâtă pe imaginea companiei.
Cu toate acestea trebuie apreciat timpul de răspuns foarte scurt al producătorului sud-coreean, iar faptul că şi-a recunoscut greşeala mai spală puţin din păcate. Programul de schimbare al telefoanelor a demarat deja, iar în Europa primele înlocuiri vor începe din 19 septembrie.
Dacă v-aţi achiziţionat un Samsung Galaxy Note7 şi doriţi să aflaţi dacă face parte din lotul cu probleme (poate aţi luat versiunea chineză şi atunci staţi liniştiţi), există trei modalităţi foarte simple de a verifica:
- Dacă pe cutia telefonului vă apare o bulină neagră şi cifra S printată, atunci acel telefon este sigur şi poate fi utilizat fără emoţii;
- Dacă nu mai aveţi cutia, din 13 septembrie Samsung va pune la dispoziţie tuturor utilizatorilor o bază de date care va include IMEI-urile tuturor telefoanelor cu probleme. Tot ce trebuie să faceţi este să introduceţi codul IMEI existent pe spatele smartphone-ului, iar ulterior veţi afla dacă modelul vostru trebuie schimbat.
- Ultima metodă constă în realizarea unui apel către Call Center-ul Samsung din orice ţară, iar un reprezentant al companiei vă va oferi tot suportul. În România puteţi suna la 080087267864, apel gratuit, în intervalul 9:00 – 18:00 de luni până vineri.