Xavier Martinet, directorul de marketing, vânzări şi operaţiuni al Dacia, a afirmat că acum oamenii sunt dispuşi să plătească 30.000 de euro pentru o maşină Dacia

/
/
16 oct.
/

În urmă cu doar câteva zile Dacia a prezentat oficial versiunea de serie a modelului Dacia Bigster. Am detaliat maşina într-un articol separat.

Dacia Bigster este prima maşină Dacia ce va trece lejer de pragul a 30.000 de euro (în cazuri izolate şi Dacia Duster 3 poate atinge această sumă), o sumă considerată de mulţi prea mare pentru o marcă de buget ca Dacia. Dacă vă uitaţi la reacţiile din social media vă veţi convinge de acest lucru.

Xavier Martinet, directorul de marketing, vânzări şi operaţiuni al mărcii, a declarat la Paris că Dacia Bigster are rolul de a atrage noi clienţi către brandul românesc (fie să migreze de la alte mărci, fie să vină din zona second-hand) şi că acum oamenii sunt dispuşi să plătească 30.000 de euro pentru o maşină Dacia.

Acesta a confirmat de asemenea că politica de preţuri s-a schimbat în ultimii ani, iar diferenţa dintre Dacia şi concurenţă a tot scăzut în ultima perioadă: „Înainte eram cu 25% mai accesibili decât concurenţa. Acum suntem cu 10%, dar cu o dotare mai bună, însă este greu să mai creştem acum. Trebuie să vii cu echiparea corectă şi preţul corect. Spre exemplu, de aceea noi mizăm pe o greutate redusă, tocmai că ne permite să folosim motoare mai puţin puternice, mai eficiente şi care să economisească bani şi combustibil.”

Dacia Bigster este un pariu fără doar şi poate, însă unul gândit, analizat, asumat. Dacia a crescut frumos în ultima perioadă, iar modele precum Sandero sau Duster sunt apreciate în toată Europa.

Nu uitaţi nici de cel mai recent review al nostru pentru Dacia Duster 3 (2024) Extreme TCe 130 4×4.

Sursa: zf.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Am vizitat Centrul Tehnic Titu, cel mai mare centru de testare al Renault Group din afara Franței – detalii ce merită aflate

gAuto
/
/
7 iul.
După ce am avut ocazia de a vizita de două ori în ultimul timp Uzina Dacia Mioveni - am scris în iulie 2023 și mai recent, anul acesta, a venit rândul unui articol similar, de data aceasta de la Centru Tehnic Titu (CTT). Așa cum apare și în titlu, această locație reprezintă cel mai mare…

Rombat deţine singurul laborator de testare a bateriilor din România acreditat la standarde internaționale

gAuto
/
/
7 iul.
Rombat este liderul pieţei auto româneşti de baterii auto, compania cu o tradiţie de peste 40 de ani având un model de business integrat 100% în România.

Grupul auto Stellantis avertizează Uniunea Europeană: amenzile pregătite de voi ar putea duce la închiderea de fabrici!

gAuto
/
/
5 iul.
2025 se anunţa încă din primele zile un an extrem de provocator, asta deoarece de anul acesta restricţiile impuse de Uniunea Europeană la nivel de emisii sunt din cele mai dure: