Xiaomi a anunţat că renunţă la “Mi”-ul din denumirile produselor sale, un veritabil brand secundar pentru companie. Se pare totuşi că acest “Mi” este asociat de companie cu device-uri de buget, aspect ce nu mai este de actualitate în prezent (producătorul chinez vine şi cu produse de peste 1000 de dolari).
Pentru o unificare globală a brandului, Xiaomi se va prezenta în întreaga lume doar drept Xiaomi. Astfel toate produsele sale, inclusiv cele din categoria IoT, îşi vor schimba denumirile în perioada următoare (de exemplu: Xiaomi Mi 11 va deveni Xiaomi 11).
Dacă device-urile Xiaomi vor fi unele mai bune, chiar premium pe alocuri, pentru restul categoriilor se va utiliza brandul Redmi.
”Odată cu introducerea noii identități de brand, două serii de produse distincte vor sta sub marca Xiaomi. Produsele Xiaomi reprezintă vârful tehnologiei și oferă o experiență premium. Produsele Redmi aduc o mare inovație la un preț accesibil și se adresează unui public mai tânăr. Această diferențiere se reflectă, de asemenea, în logo-urile noastre actualizate, cu ambele logo-uri Xiaomi și Redmi sub sigla companiei-mamă.”, se arată într-o declaraţie oficială a companiei.
Acest proces de rebranduire se va face treptat, inclusiv magazinele Mi Store urmând a fi redenumite Xiaomi Store.