Conform unor studii realizate de Toyota în 2019 şi 2020, aproximativ 66% dintre respondenţi au afirmat că maşinile electrice au şi motor pe benzină

/
/
23 nov. 21
/

Titlul acestui articol pare în acelaşi timp amuzant cât şi îngrijorător, însă prin publicarea acestor studii cei de la Toyota au dorit să evidenţieze faptul că la nivel global există o lipsă de informaţii concrete livrate şoferilor prin intermediul cărora aceştia să înţeleagă diferenţele între o maşină termică şi una electrică.

În acest sens compania japoneză a pus bazele unui centru de educaţie ce va publica clipuri video ce vor explica componentele de bază ale unui automobil electric, precum şi diferenţele între diverşi termeni (hybrid, plug-in hybrid, BEV etc.).

Revenind la subiect, Toyota a anunţat rezultatele a câtorva studii realizate în 2019 şi 2020, studii în urma cărora au fost extrase două rezultate foarte grăitoare:

  • 66% dintre respondenţi au afirmat că maşinile electrice au şi motor pe benzină;

  • 75% dintre respondenţi au afirmat că maşinile hibrid convenţionale trebuie conectate la prize electrice.

Dacă în cazul primului rezultat sunt puţin surprins (adică sună destul de logic ca o maşină electrică să aibă doar motor electric), în a doua situaţie există o explicaţie în contextul în care există mai multe variante de maşini hibrid (mild hybrid, full hybrid sau plug-in hybrid).

Sursa: carscoops.com
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Hybrid, masina electrica, Toyota
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.