Mașinile Dacia vor trece pe noua imagine de brand din prima parte a lui 2022

/
/
4 dec. 21
/

În vara acestui an Dacia anunţa lansarea procesului de schimbare a identităţii de brand. Atunci aflam că prima maşină livrată cu noul nume şi noul logo va fi Dacia Jogger, dar între timp lucrurile s-au mai schimbat.

Se pare că oficialii Renault au decis ca din prima parte a anului viitor (probabil din luna martie) toate maşinile să fie livrate cu noua imagine de brand, nu doar Dacia Jogger. Astfel, Duster, Jogger, Sandero și Logan vor beneficia de o nouă grilă, pe care se va regăsi logo-ul cu cele două litere, D și C stilizate, așezate simetric. Numele modelelor vor fi scrise și ele cu noul font pe caroserie. De asemenea, logo-ul va fi aplicat pe volan, pe jante, pe afișajul ecranului multimedia și pe alte componente. Pe spatele mașinii nu va fi aplicat logo-ul, ci numele complet al mașinii.

Iată cum vor arăta modelele Dacia cu noua indentitate de brand (fără Logan):

Dacia Jogger;

Dacia Duster;

Dacia Sandero;

Sursa: largus.fr
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.