Porsche Engineering și-a deschis biroul din Timișoara și caută 100 de dezvoltatori și ingineri software în 2023

/
/
21 nov. 22
/

Porsche Engineering este subsidiară a Porsche și a deschis un birou fizic la Timișoara, pe lângă biroul de la Cluj-Napoca.

Am extras mai multe informații din comunicat.

🚘 Porsche Engineering și-a propus să-și extindă echipa locală cu peste 100 de colegi noi, 50 de dezvoltatori și ingineri software vor fi angajați în biroul din Timișoara;

🚘 biroul din Timișoara este localizat în centrul orașului, în clădirea United Business Center din Iulius Town Timișoara și are o suprafață de 2110 mp;

🚘 au încheiat un parteneriat cu Universitatea Politehnică din Timișoara;

🚘 competențele căutate sunt în AI, Big Data, Cloud, Infotainment, ADAS, Conectivity și alte segmente din sfera IT pe partea de automotive;

Toate rolurile disponibile le găsiți aici. 👈🖱️

Declarații oficiale:

Prin deschiderea biroului din Timișoara, facem un pas important în procesul de consolidare a prezenței Porsche Engineering în România”, a spus Dirk Lappe, CTO al grupului internațional Porsche Engineering și Președinte al Comitetului Acționarilor pentru filiala din România. „Ne dorim să continuăm povestea de succes a dezvoltării de software pentru vehiculele inteligente și conectate ale viitorului în acest mediu bazat pe inovație – lucrând împreună cu mințile strălucite și cu talentele locale. La fel ca în cazul primei noastre locații din România, cea de la Cluj-Napoca, ne dorim să accelerăm inovația în domeniul dezvoltării de software pentru industria automotive și, în același timp, să cultivăm relațiile cu partenerii noștri și cu întreaga comunitate.”

Marius Mihailovici – Managing Director al Porsche Engineering în România

Porsche Engineering este o companie cu un puternic spirit inovator, iar individul este forța sa motrice. Prin investiția pe care o facem în biroul nostru din Timișoara, o locație dotată cu tehnologiile care susțin modul de lucru hibrid, care le pune la dispoziție colegilor și canale moderne de comunicare internă, ne dorim să continuăm consolidarea unei culturi în care oamenii sunt pe primul loc”, a explicat Marius Mihailovici, Managing Director Porsche Engineering în România. „Mai mult, ne dorim ca pe termen lung să rămânem o parte importantă a conversațiilor și acțiunilor referitoare la provocările sociale sau evenimente de voluntariat, dar și să continuăm să fim un partener puternic în ceea ce privește inovația, educația și implicarea socială”, a completat Mihailovici.

Timișoara, centrul unuia dintre cele mai complexe clustere de automotive din România, este fericită să găzduiască noul centru de cercetare și dezvoltare de top al Porsche Engineering. Orașul nostru este încântat să reprezinte viitorul mobilității și al transportului, atât la nivel de investiții, cât și ca centru ce aduce împreună talentele implicate în construirea acestui viitor”, a transmis Dominic Fritz, Primarul Timișoarei. „Mediul de afaceri împărtășește angajamentul nostru de a construi un oraș sustenabil, concentrat pe comunitate și suntem nerăbdători să vedem cum va evolua colaborarea noastră cu Porsche Engineering.”

Suntem onorați să avem rolul de partener în inovație al Porsche Engineering Romania în Timișoara și să începem împreună explorarea viitoarelor oportunități de cooperare”, a declarat Florin Drăgan, Rector al Universității Politehnica Timișoara.

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Porsche
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.