Maşina Anului 2023 în Europa se vinde „excelent”, nici 1000 de unităţi comercializate în primul semestru

/
/
23 iul. 23
/

La începutul anului aflam că juriul competiţiei „Maşina Anului în Europa” au decis ca pentru 2023 să acorde premiul modelului electric Jeep Avenger. Cei 57 de membrii ai juriului au acordat un punctaj total de 328 de puncte, locul doi, Volkswagen ID.4, fiind la mare distanţă cu doar 241 de puncte.

Promovat intens de către Jeep ca fiind „Maşina anului 2023 în Europa”, Jeep Avenger în varianta sa electrică „a rupt” vânzările în primul semestru – 936 unităţi în toată Europa.

Deşi în multe ţări Jeep Avenger poate fi achiziţionat doar în varianta electrică (România este unul dintre exemple), tot varianta pe benzină a mers mai bine. Disponibilă până de curând în doar trei ţări (Italia, Spania şi Polonia), versiunea pe benzină a fost vândută în 6278 unităţi.

Pentru a creşte vânzările, reprezentanţii companiei au decis să aducă modelul pe benzină şi în alte ţări, începând cu luna iunie acesta intrând în ofertele dealerilor din Germania, Franţa şi Marea Britanie.

Adevărul este că diferenţa de preţ între varianta electrică şi cea pe benzină este importantă: de exemplu în Italia, ţară unde pot fi achiziţionate ambele variante, Jeep Avenger pe benzină are un preţ de plecare de 23.900 euro (online), în timp ce Jeep Avenger pe baterie are un preţ de plecare de 34.600 euro (online).

Sursa: italy24.press
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.