În mod normal atunci când vrei să îţi cumperi un smartphone, alegi un site, indiferent că este cel al retailerului sau cel al operatorului telecom, iar pe pagina unde sunt listate modelele, ai mai multe filtre cu care să te joci.
Unul dintre aceste filtre, poate şi cel mai important, este cel al ordonării după anumite criterii. Cele mai cunoscute astfel de filtre sunt cele legate de preţ (filtrare după preţ crescător sau descrescător), însă mai sunt şi după popularitate, după vechime, după numărul de vânzări etc.
Pe site-ul celor de la DIGI există în teorie 5 filtre astfel:
- Implicit;
- Popularitate;
- Cele mai noi;
- Preţ crescător;
- Preţ descrescător.

Problema cu acest filtre este că 3 dintre acestea oferă de fiecare dată rezultate identice. Indiferent că filtrezi după „Implicit”, „Popularitate” sau „Preţ descrescător”, site-ul celor de la DIGI îţi va afişa lista telefoanelor în aceeaşi ordine şi anume cea a preţului descrescător. În practică, filtrele „Implicit” şi „Popularitate” sunt inutile.



Rezultatele sunt identice de pe orice device ai accesa site-ul, indiferent că vorbim de smartphone, tabletă, desktop etc.
Nu înţeleg de ce există atât de multe filtre dacă ele nu fac nimic diferit, însă asta arată cât de multă încredere poţi avea în ele (spre exemplu, filtrul „Popularitate” ar fi trebuit să îţi ordoneze telefoanele după cât de apreciate sunt de clienţi, aplicând o formă sau alta de cuantificare a acestor aprecieri).