Bang & Olufsen semnează un parteneriat cu echipa de Formula 1 Scuderia Ferrari

/
/
15 feb. 23
/

Vizibilitatea în creştere a Formulei 1 atrage din ce în ce mai multe nume din zona tech în categoria sponsorilor, cel mai nou astfel de exemplu fiind parteneriatul dintre Bang & Olufsen şi Scuderia Ferrari pentru sezonul 2023.

Pe lângă logo-ul Bang & Olufsen, care va apărea pe mașinile conduse de Charles Leclerc și Carlos Sainz, compania va colabora cu Scuderia Ferrari pentru a crea momente speciale pentru fanii Formula 1. Acestea vor fi organizate atât la sediul Scuderia Ferrari și la cursele Grand Prix de Formula 1, cât și la nivel global, în magazinele mono-brand Bang & Olufsen.

Potrivit CEO-ului Bang & Olufsen, Kristian Teär, parteneriatul cu Scuderia Ferrari marchează o altă etapă importantă pentru companie și pentru obiectivul său de a le oferi momente speciale clienților din întreaga lume: „Compania Bang & Olufsen are la bază inovația, măiestria excepțională și performanța de înaltă clasă, iar pasiunea de a crea momente magice pentru clienții noștri ne este imboldul principal. Ne dorim ca acel prim contact cu marca noastră să fie extraordinar și credem că Scuderia Ferrari este partenerul perfect pentru a construi aceste momente atât pentru fanii muzicii, cât și pentru cei de Formula 1”.

În cadrul parteneriatului, Bang & Olufsen va instala pe marginea pistei produsele sale de ultimă generație, cum ar fi cele mai puternice difuzoare Beolab, precum și produse TV. De asemenea, în magazinele Bang & Olufsen din întreaga lume, clienții vor avea parte de o serie de evenimente captivante care celebrează dragostea pentru viteză și muzică.

Pe aceeaşi lungime de undă, în cursul zilei de astăzi a fost anunţat şi parteneriatul dintre Qualcomm şi Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, o colaborare pe mai mulţi ani. Detalii aici.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.