Bang & Olufsen semnează un parteneriat cu echipa de Formula 1 Scuderia Ferrari

/
/
15 feb. 23
/

Vizibilitatea în creştere a Formulei 1 atrage din ce în ce mai multe nume din zona tech în categoria sponsorilor, cel mai nou astfel de exemplu fiind parteneriatul dintre Bang & Olufsen şi Scuderia Ferrari pentru sezonul 2023.

Pe lângă logo-ul Bang & Olufsen, care va apărea pe mașinile conduse de Charles Leclerc și Carlos Sainz, compania va colabora cu Scuderia Ferrari pentru a crea momente speciale pentru fanii Formula 1. Acestea vor fi organizate atât la sediul Scuderia Ferrari și la cursele Grand Prix de Formula 1, cât și la nivel global, în magazinele mono-brand Bang & Olufsen.

Potrivit CEO-ului Bang & Olufsen, Kristian Teär, parteneriatul cu Scuderia Ferrari marchează o altă etapă importantă pentru companie și pentru obiectivul său de a le oferi momente speciale clienților din întreaga lume: „Compania Bang & Olufsen are la bază inovația, măiestria excepțională și performanța de înaltă clasă, iar pasiunea de a crea momente magice pentru clienții noștri ne este imboldul principal. Ne dorim ca acel prim contact cu marca noastră să fie extraordinar și credem că Scuderia Ferrari este partenerul perfect pentru a construi aceste momente atât pentru fanii muzicii, cât și pentru cei de Formula 1”.

În cadrul parteneriatului, Bang & Olufsen va instala pe marginea pistei produsele sale de ultimă generație, cum ar fi cele mai puternice difuzoare Beolab, precum și produse TV. De asemenea, în magazinele Bang & Olufsen din întreaga lume, clienții vor avea parte de o serie de evenimente captivante care celebrează dragostea pentru viteză și muzică.

Pe aceeaşi lungime de undă, în cursul zilei de astăzi a fost anunţat şi parteneriatul dintre Qualcomm şi Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team, o colaborare pe mai mulţi ani. Detalii aici.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).