Citroen E-MEHARI este un mic vehicul 100% electric pe care producătorul francez vrea să-l introducă pe piață cât mai curând, cel mai probabil cu ocazia Salonului Auto de la Geneva (3 – 13 martie 2016). Chiar dacă este conștient că o asemenea mașină este una de nișă și nu va face volume mari de vânzări, Citroen promovează intens acest concept.
După ce Paris Fashion Week s-a încheiat, 4 modele Citroen E-MEHARI au fost expuse într-o locație din Paris – Espaces Commines, transformată în ”Galeria E-MEHARI”. 25 de personalități din mediul online au avut libertatea să se exprime în setup-urile special create și să împărtășească aceste creații pe internet în #galeriEmehari.
Cele 4 nuanțe de caroserie realizate din plastic termoformat, cu pigment de culoare în toată masa materialului, rezistent la coroziune și șocuri ușoare, pot dispune, după caz, de două variante de plafon soft (negru și orange). De asemenea pot fi alese două finisări interioare (beige sau orange), al căror imprimeu în partea centrală este inspirat din lumea sporturilor nautice. Fabricate din polimeri de tip TEP, aceste tapițerii sunt complet impermeabile.
Citroen E-MEHARI este un micuț vehicul electric, măsoară doar 3810 mm lungime și dispune de baterii de 30 kWh ce-i asigură o autonomie de circa 200 de km. Viteza maximă este limitată la doar 110 km/h, suficientă însă pentru un E-buggy, așa cum se recomandă E-MEHARI. Bateriile pot fi complet reîncărcate de la o priză normală în circa 13 ore.
Designul și specificațiile lui Citroen E-MEHARI îl recomandă celor neconvenționali, dar mai ales pot fi vehicule excelente pentru promovare. Unele resorturi din zonele calde pot folosi astfel de mașini spre a-și transporta clienții într-un mod silențios și original către hotel sau atracțiile turistice din zonă.