La Mobile Marketing Conference ce a avut loc pe 10 mai 2012 la Howard Johnson s-a prezentat un studiu interesant denumit: Rețeta unei aplicații de impact. Studiul a fost făcut de către Evensys și Unlock Research. Am spicuit câteva elemente interesante și întreaga prezentare se află mai jos:
– s-au luat 350 interviuri telefonice la persoane din mediul urban cu vârsta între 16 – 45 ani și deținătoare de smartphone;
– 34% au smartphone Samsung, 25% dețin un Nokia și 14% au ales iPhone pe post de telefon inteligent;
– interesul ridicat pentru aplicațiile pe smartphone – 39%;
– cele mai folosite aplicații: căsuța de căutare a Google, Opera Mini, Facebook, Yahoo! Messenger, What’s App, Skype;
– cele mai utilizate aplicații sunt din domeniile: Hărți și direcții, Motoare de căutare și navigare, Instant Messaging;
– 36% nu ar fi dispuși să plătească pentru aplicație;
– aplicații de impact: Skype, Talk to your phone, Personal Assistant.
Unlock Mobile Marketing 2012 AC