Jocuri si Aplicatii

La Mobile Marketing Conference ce a avut loc pe 10 mai 2012 la Howard Johnson s-a prezentat un studiu interesant denumit: Rețeta unei aplicații de impact. Studiul a fost făcut de către Evensys și Unlock Research. Am spicuit câteva elemente interesante și întreaga prezentare se află mai jos:

– s-au luat 350 interviuri telefonice la persoane din mediul urban cu vârsta între 16 – 45 ani și deținătoare de smartphone;

– 34% au smartphone Samsung, 25% dețin un Nokia și 14% au ales iPhone pe post de telefon inteligent;

– interesul ridicat pentru aplicațiile pe smartphone – 39%;

– cele mai folosite aplicații: căsuța de căutare a Google, Opera Mini, Facebook, Yahoo! Messenger, What’s App, Skype;

– cele mai utilizate aplicații sunt din domeniile: Hărți și direcții, Motoare de căutare și navigare, Instant Messaging;

– 36% nu ar fi dispuși să plătească pentru aplicație;

– aplicații de impact: Skype, Talk to your phone, Personal Assistant.
Unlock Mobile Marketing 2012 AC

Categorii: jocuri-aplicatii
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.