Ford România recheamă în service câteva sute de exemplare de Ford Puma deoarece acestea au probleme la airbaguri

/
/
20 feb. 20
/

Nici bine nu s-a uscat vopseaua pe primele unităţi de Ford Puma livrate în România, că producătorul le recheamă în service. Ford a anunţat deja autorităţile că trebuie să recheme 326 de unităţi Ford Puma deoarece acestea au probleme la airbaguri.

Aceste modele prezintă riscul ca în cazul unui impact airbagurile să sară cu totul de la locul în care se află. Se pare că arcurile cu care sunt ancorate airbagurile frontale de pe volan sunt defecte şi nu reţin airbagurile în locaşul lor. Practic, la impact există riscul ca airbagurile să sară cu totul în habitaclu.

Proprietarii acestor maşini vor primi notificări în zilele următoare pentru a se prezenta cu acestea la cel mai apropiat service Ford. Mecanicii vor înlocui aceste arcuri de reţinere defecte într-un proces de reparaţie ce nu durează mai mult de 30 de minute.

După cum probabil ştiţi, acest mini SUV este fabricat doar în România la fabrica de la Craiova, iar la testele EuroNCAP a obţinut 5 stele.

httpvh://youtu.be/lXNmB1LbRp0

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Ford, Ford Puma
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).