Local Motors LM3D Swim – mașina scoasă la imprimantă 3D aproape de versiunea de serie

/
/
9 nov. 15
/

Poate ați mai auzit până acum de unele proiecte de automobile ce nu aveau nevoie de o linie de fabricație în adevăratul sens al cuvântului, ci puteau fi produse într-o oarecare măsură prin intermediul unei imprimante 3D. Dacă îmi amintesc bine au existat și cazuri de case imprimate 3D, dar asta este altă discuție.

Din punctul meu de vedere, un proiect precum Local Motors LM3D este sortit eșecului, dar nu din cauza tehnologiei de fabricație. Nu, asta nu are de-a face în opinia mea, dar prețul la care se pare că va fi propus acest automobil da: circa 53.000 de dolari. La banii ăștia nu știu câți vor cumpăra o mașinuță ciudată, care arată mai mult ca un buggy decât ca un automobil în toată regula și fără performanțe notabile.

Local Motors LM3D Swim

În general susțin orice inițiativă nouă, ce poate aduce o contribuție în viitor pentru industria auto, dar Local Motors LM3D Swim nu mi se pare o abordare prea fericită. Un șasiu scos la imprimantă 3D, câteva elemente simple de caroserie, un motor electric și gata. Prea puțină cercetare, cel puțin din punctul meu de vedere. Și rămâne problema prețului: 53.000 de dolari pentru o mașină scoasă la imprimantă, când pentru banii ăștia ai atâtea opțiuni, mai ales în SUA.

Oricum, succes celor de la Local Motors în a veni cu idei inovatoare, dar care să fie și viabile.

Local Motors LM3D Swim

Sursa: Carscoops.com
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: imprimantă 3D, masina
Darius Pană
Editor pe Gadget.ro din septembrie 2014. Pasionat de tehnologie, automobile și fotografie. Scrie recenzii pentru telefoane mobile, automobile, dispozitive din zona audio, monitoare, televizoare, aparate foto și orice alt gadget. Folosește Realme GT 7, Canon EOS M200 + Canon EF-M 22mm 1:2, Canon EF-S 15-85 mm 1:3.5-5.6 IS USM și Canon EF 50mm 1:1.8 STM pentru fotografii și Sony ZV-E10 pentru video.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).