Presupun că ați intrat în contact cu reclamele Mercador pe TV sau în spațiul online. Au investit mult în publicitate, iar platforma lor a început a fi un concurent major pentru Okazii.ro care fie vorba între voi a intrat într-un oarecare con de umbră.
Atuurile Mercador erau simplitatea site-ului, gratuitatea și faptul că de multe ori reușești să comercializezi ceea ce ai de vândut. Aici pot confirma și au fost situații în care produse destul de scumpe le-am dat în câteva ore.
Nu știu care este ideea din capul lor, dar renunță la brandul Mercador pentru OLX.ro. Nu-mi explic strategia asta. În primul rând că au investit enorm în Mercador și a devenit un brand arhicunoscut, în al doilea rând că au ales OLX.ro. În limba română nu este așa ușor de pronunțat.
Update: Mercador este deținut de către Naspers, un gigant online implicat și în acționariatul eMAG (70% din eMAG). OLX este un acronim pentru Online Exchange și rebrandingul urmează a fi aplicat și pe alte piețe din regiune (Bulgaria, Ungaria, Polonia).
Mai multe detalii în clip:
httpvh://youtu.be/CGZ4WZAYivc