NOKIAN TYRES Outpost™ AT – anvelope pentru tracțiune în condiții extreme, durabile și cu rezistență la perforare

/
/
12 ian. 22
/

Nokian Tyres a prezentat o suită de anvelope all-terrain – NOKIAN TYRES Outpost™ AT. Au fost concepute pentru cei ce caută să iasă cu automobilul pe teren accidentat, în condiții grele.

Am extras mai multe informații din comunicatul de presă:

➡️ durabilitatea este oferită de către tehnologia Aramid Shield™ (fibrele de aramidă au fost integrate în banda de rulare), dar și în pereții lateral pentru a oferi un plus de rezistență la trecerea prin gropi, teren accidentat și obstacole off-road;

➡️ dispune de un model 3D special al benzii de rulare și concepute spre a rula în condiții optime și a oferi tracțiune pe orice suprafață, de la noroi și nisip, până la zăpadă și asfalt uscat.

➡️ Summit Sidewalls aduc un plus de aderență (vârfurile de pe pereții laterali și crestăturile de pe umărul anvelopei ce aduc aderență pe suprafețe moi). A fost consolidată bandă de rulare spre a rezista la perforarea dată de pietriș;

➡️ Canyon Cuts – caneluri în formă de X ce ajută anvelopa să adere la suprafețe imprevizibile. Sunt prezente la intersecța dintre crestăturile de pe umeri;

➡️ sunt anvelope all-season ce includ simbolul cu trei vârfuri de munte și fulg de zăpadă. Banda de rulare are 11.5 mm și 15 mm pentru LT. Sipingul tridimensional ajută anvelopele să se descurce bine pe zăpadă, zloată sau în ape stătătoare;

➡️ Driving Safety Indicator arată procentul de uzură într-un mod intuitiv, iar trecerea la o generație nouă se face în mod optim.

Declarație oficială:

„Nokian Tyres este renumită pentru expertiza excelentă în tehnologia anvelopelor și testare versatilă, care îi menține pe șoferi în siguranță, chiar și în condiții extreme”, afirmă Olli Seppälä, Head of R&D, Nokian Tyres. „Outpost AT este cel mai recent exemplu al acestui angajament și reprezintă oferta noastră de cea mai înaltă tehnologie pentru șoferii de SUV-uri și camioane ușoare. Proiectăm și testăm această anvelopă de ani de zile, integrând funcții noi pentru durabilitate și versatilitate pe șosea și off-road.”

Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Uniunea Europeană a cedat şi renunţă la planul ca din 2035 să avem doar maşini electrice (cum se prezintă noua propunere?)

În foarte scurt timp se va oficializa o decizie despre care am tot vorbit în ultima perioadă, una care a fost luată la presiunea industriei auto europene.

Cât costa noua Dacia cu autonomie ce ajunge pâna la aproape 1600 de kilometri?

În luna octombrie cei de la Dacia au anunţat noua gamă de modele, marca românească aducând versiuni facelift pentru Dacia Sandero, Sandero Stepway, Jogger şi Logan.

Ce model este Mașina Anului 2026 în România?

Nici nu am mai avut timp să vă spun acum câteva zile care au fost cele 7 finaliste Mașina Anului 2026 în România, cele care s-au înfruntat astăzi pentru titlul suprem... Așa că, fără a mai face o introducere plictisitoare, pot să pun aici nu doar cele 7 finaliste, ci și ordinea în care acestea…