Săptămâna începe cu o noutate din partea Registrului Auto Român (RAR). Organismul tehnic de specialitate al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii ne informează că începând de azi, 30 septembrie, orice român poate apela la chatbot-ul RAReş (un nume predestinat, de altfel).
RAReş este un asistent virtual disponibil 24 de ore din 24 pe care îl veţi găsi pe site-ul oficial rarom.ro, undeva în dreapta jos unde scrie „suport online”. Conform informaţiilor oferite de departamentul de comunicare, „RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.”
Noul asistent îţi poate oferi numeroase informaţii, de la verficare ITP, până la o programare într-o reprezentanţă. Prin intermediul acestui chatbot, RAR simplifică accesul la informațiile despre serviciile și procedurile sale.
Voi cum vă înţelegeţi la modul general cu astfel de asistenţi virtuali?