Samsung a lansat Z Fold5 și Z Flip5, iar în ultimele zile am avut materiale detaliate pe această temă. Sunt câteva declarații ce merită a fi menționate și le-am preluat în materialul de față.
Despre produsele lansate de către compania sud-coreeană ați descoperit mai multe detalii în:
Samsung Galaxy Z Fold5 || Samsung Galaxy Z Flip5 || Samsung Galaxy Tab S9, S9 Plus și S9 Ultra || Samsung Galaxy Watch6 și Watch6 Classic ||
Hands-on-urile pentru Z Fold5 și Z Flip5 au fost incluse aici 🔗
TM Roh a declarat că Z Fold4 și Z Flip4 au fost vândute în sub 10 milioane exemplare (60% – Flip4, 40% – Fold4, sincer, mă așteptam ca Flip-ul fiind mai ieftin să aibă o contribuție mai mare).
Pentru 2023 și-au stabilit un target de 15 milioane unități pentru Z Fold5 și Z Flip5, creștere de 50%. O să aflăm în lunile următoare dacă așteptările au fost realiste sau prea optimiste. Primul semn va fi dat de către etapa de precomandă, iar ce beneficii sunt aduse până pe 11 august aflați într-un material dedicat.
Șeful diviziei de mobile a Samsung se așteaptă ca Z Flip5 să aibă o contribuție mai mare, în special pe piața din Coreea de Sud. Tot pe piața de acasă, Samsung se așteaptă ca 1 / 3 flagship-uri Galaxy vândute să fie un smartphone pliabil, iar la nivel global undeva în jur de 20%.
Până în 2025, Samsung se așteaptă ca vânzările de smartphone-uri pliabile să le depășească pe cele ale flagship-urilor din seria S. Nu am idee cum se mai vând Galaxy S-urile ca să pot face o comparație și să văd dacă sunt aproape de acest deziderat sau nu.
Au fost mai multe zvonuri înainte de lansarea Fold5 și Flip5 ce spuneau că vom avea primele smartphone-uri cu certificare legată de rezistența la contactul cu praful, dar s-au dovedit a fi false. Mai avem de așteptat. Presupun că este o fomentație în piață, iar Samsung încearcă să vină în întâmpinarea sa.
TM Roh a spus că lucrează intens spre a aduce această rezistență pe smartphone-urile pliabile, dar eforturile nu s-au materializat pentru generația actuală.