ŠKODA Octavia este cel mai bine vândut automobil de import din România ( modele noi, nu în ce privește piața second-hand, deși aș putea spune că și acolo brandul ceh beneficiază de atenția românilor).
Au strâns peste 20.000 de unități livrate între 2011 și prima parte a lui 2016.
2011 – 4318 unități;
2012 – 3350 unități;
2013 – 2949 unități;
2014 – 3473 unități;
2015 – 3921 unități;
2016 – 2303 unități și s-ar putea să treacă de pragul a 4000 de unități pe întreg anul.
Observați cum curba vânzărilor ține cont de revirimentul economic din ultima perioadă. În 2013 au coborât sub pragul a 3000 de exemplare, iar în 2016 se apropie timd de vânzările înregistrate în 2011. Trebuie să ținem cont că vorbim de un singur model de autoturism, iar ŠKODA Octavia într-o generație nouă a debutat în 2013 ( debut = prețuri mai mari, timpul trece = promoții).
Declarație oficială:
”Am ales să folosim un mesaj aniversar prin care să vorbim publicului autohton despre marile emoții și satisfacții din viața posesorilor de Octavia. Aceștia sunt oameni deschiși, calzi, iubitori, dornici de aventură, familiști. Spotul are o căldură și o sensibilitate cu care te identifici ușor, o poftă de viață molipsitoare și un sentiment de siguranță egalat doar de plăcerea de a conduce o Octavia”, spune Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA România.