Surse apropiate companiei susţin că Nissan mai are aproximativ 1 an pentru a se salva de la un posibil faliment

/
/
30 nov. 24
/

Producătorul japonez Nissan nu trece prin cea mai bună perioadă a istoriei sale, compania mergând în pierdere de o perioadă bună de timp.

Pentru a mai echilibra puţin lucrurile, Nissan a eliminat deja 9000 de locuri de muncă şi a redus producţia globală cu aproximativ 20%, sperând astfel să salveze aproximativ 3 miliarde de dolari.

Conform unor surse apropiate companiei, Nissan mai are între 12 luni şi 14 luni pentru a se salva de la un posibil faliment. Oficialii producătorului japonez caută soluţii, printre variante fiind vânzarea de acţiuni către rivalii Honda sau găsirea rapidă a unui nou investitor potent. Se pare că Renault nu intenţionează să mai investească prea mult în Nissan, chiar dacă între cele două companii există o alianţă de peste 25 de ani (se zvoneşte chiar că şi Renault vrea să vândă parte din acţiunile sale de la Nissan).

Nissan trebuie să crească rapid vânzările pe pieţele sale principale, Statele Unite ale Americii, China şi Japonia, iar momentan nu pare să aibă soluţii.

Personal nu prea îmi plac maşinile Nissan, însă nu pot să nu remarc preţurile peste media pieţei, în contextul în care acestea nu aduc nimic în plus faţă de restul.

Sursa: motor1.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.