SUV-ul Citroen C5 Aircross a primit facelift, din vară îl găsim şi în România

/
/
12 ian. 22
/

Citroen joacă în general într-o ligă proprie când vine vorba de estetică, multe modele fiind la nivelul în care fie îţi plac, fie nu. Nu prea există cale de mijloc.

În România această marcă este puţin apreciată, tocmai din acest motiv. Se pare că zona aceasta a Europei Centrale şi de Est nu rezonează prea bine cu conceptul Citroen, chiar dacă platformele sunt în general la comun cu Peugeot, iar acesta o duce mult mai bine (cu alt design desigur).

Un coleg de muncă şi-a cumpărat actualul Citroen C5 Aircross cu care am făcut un scurt test drive. Exceptând design-ul care este foarte subiectiv, Citroen C5 Aircross pare a fi o maşină de încredere. Mi-a plăcut foarte mult că este comodă, prea comodă aş spune. Am înţeles că ar avea implementate în standard două tehnologii proprietare – scaune Advanced Comfort şi suspensie cu Amortizare Hidraulică Progresivă.

O altă chestie faină sunt scaunele din spate. Acestea se glisează individual. Poţi astfel să măreşti capacitatea de depozitare din portbagaj fără a rabata scaunele, de la 580l standard, la 720l.

În fine, o maşină interesantă, cu toate că motorul acela de 1.3l în 3 cilindri pare a fi puţin “stresat” de dimensiunea şi greutatea vehiculului.

Trecând peste această paranteză cu influenţe personale, Citroen C5 Aircross tocmai ce a primit un facelift. Se schimbă destul de vizibil nişte elemente estetice. În zona frontală avem cele mai mari schimbări, toată faţa fiind aproape complet redesenată (faruri, grilă, benzi luminoase, prize de aer etc.). Şi pe spate avem ceva modificări la nivelul spoilerelor şi a stopurilor (acestea vin acum cu efect 3D).

Citroen C5 Aircross în varianta facelift beneficiază de o nouă variantă de culoare, Eclipse Blue, cât şi de noi jante de 18 inch.

În interior regăsim scaune mai groase cu 15 mm, funcții de încălzire și masaj, consolă centrală redesenată cu ecran tactil de 10 inci, selector de viteze restilizat şi un selector special pentru modurile de rulare (doar pentru varianta plug-in hybrid).

La nivel de motorizare nu se schimbă nimic, ce găsim acum în configuratorul Citroen, vom găsi şi din vară, atunci când varianta facelift preia ştafeta.

Sursa: automarket.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.