gAuto

Pe 6 ianuarie 2021 cei de la KIA anunţau noul logo, unul care să susţină ambiţiile globale ale companiei sud-coreene. Doar că de atunci a apărut un fenomen ciudat, foarte ciudat.

Oamenii au început să caute pe internet informaţii despre marca auto KN şi despre maşinile sale. În prezent în fiecare lună aproximativ 30.000 de oameni caută cu ajutorul motoarelor de căutare expresia “kn car”.

De la ce a apărut această problemă ?

Mulţi dintre noi am spune că de la prostie, însă sunt oameni care au zero cunoştinţe despre maşini, iar la cum s-au înmulţit mărcile chineze în ultima perioadă, nu i-aş judeca.

La schimbarea anunţată la începutul anului trecut, KIA a trecut de la un logo foarte clar, la unul unde literele I şi A sunt unite în partea de jos, acestea putând fi uşor confundate cu litera N (ele formează un N invers, aspect ce ar trebui să pună un mic semn de întrebare).

Logo-ul vechi vs Logo-ul nou

Cred totuşi că cei de la KIA puteau face mai multe, un mic spaţiu între litere ar fi ajutat enorm.

Sursa: thedrive.com

Categorii: gauto
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.