Care sunt preţurile practicate de Dacia pentru noua motorizare GPL ?

/
/
30 ian. 20
/

Ştim deja că Uniunea Europeană impune din 2020 noi reglementări stricte privind limitele CO2, iar producătorii auto sunt nevoiţi să caute soluţii alternative pentru a le respecta. O soluţie rapidă şi convenabilă este motorizarea GPL.

Pentru un producător low-cost cum este Dacia, această variantă este pentru moment şi cea mai ieftină, tocmai de aceea anul acesta vom vedea toate modelele Dacia în versiune cu motor 0.9 TCe GPL în trei cilindri ce va putea atinge o putere maximă de până la 100 CP.

Maşinile vor funcţiona în sistem benzină + GPL şi vor putea atinge o autonomie de până la 1000 de km cu plin la ambele rezervoare. Rezervorul GPL va fi amplasat în locul roţii de rezervă, aceasta urmând a fi înlocuită cu un kit de reparaţie.

Momentan în România nu sunt disponibile versiunile cu motorizare GPL, însă acestea au intrat în oferta Dacia din Franţa. Iată care sunt preţurile practicate acolo:

Dacia Duster;

  • TCe 100 ECO-G Access: 12.490 euro;
  • TCe 100 ECO-G Essential: 14.750 euro;
  • TCe 100 ECO-G Confort: 15.850 euro;
  • TCe 100 ECO-G Prestige: 16.950 euro.

Dacia Sandero;

  • TCe 100 ECO-G Essential: 11.190 euro;
  • TCe 100 ECO-G Confort: 12.290 euro;
  • TCe 100 ECO-G Stepway: 13.390 euro.

Dacia Logan;

  • TCe 100 ECO-G Essential: 10.960 euro;
  • TCe 100 ECO-G Confort: 12.060 euro.

Dacia Logan MCV;

  • TCe 100 ECO-G Essential: 12.710 euro;
  • TCe 100 ECO-G Stepway: 14.260 euro.

În principiu preţurile vor fi asemănătoare şi în România, poate cu mici diferenţe plus / minus.

Sursa: playtech.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.