30.000 de oameni caută lunar informaţii despre marca auto KN şi maşinile sale

/
/
24 nov. 22
/

Pe 6 ianuarie 2021 cei de la KIA anunţau noul logo, unul care să susţină ambiţiile globale ale companiei sud-coreene. Doar că de atunci a apărut un fenomen ciudat, foarte ciudat.

Oamenii au început să caute pe internet informaţii despre marca auto KN şi despre maşinile sale. În prezent în fiecare lună aproximativ 30.000 de oameni caută cu ajutorul motoarelor de căutare expresia “kn car”.

De la ce a apărut această problemă ?

Mulţi dintre noi am spune că de la prostie, însă sunt oameni care au zero cunoştinţe despre maşini, iar la cum s-au înmulţit mărcile chineze în ultima perioadă, nu i-aş judeca.

La schimbarea anunţată la începutul anului trecut, KIA a trecut de la un logo foarte clar, la unul unde literele I şi A sunt unite în partea de jos, acestea putând fi uşor confundate cu litera N (ele formează un N invers, aspect ce ar trebui să pună un mic semn de întrebare).

Logo-ul vechi vs Logo-ul nou

Cred totuşi că cei de la KIA puteau face mai multe, un mic spaţiu între litere ar fi ajutat enorm.

Sursa: thedrive.com
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: confuzie, KIA, KN, marca auto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.