Software

Pentru a încerca atragerea de noi venituri, în unele ţări Netflix a scumpit abonamentele standard şi a introdus un abonament mai ieftin, dar cu reclame.

Deşi disponibil în doar 12 ţări, se pare că acest abonament cu reclame a ajuns rapid în preferinţele utilizatorilor, compania anunţând deja peste 15 milioane de abonaţi. Tot ca o statistică interesantă, Netflix susţine că în cele 12 ţări această opţiune este aleasă cam de 30% dintre noii abonaţi.

Netflix cu reclame este disponibil în Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Coreea de Sud, Mexic, Spania, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii.

Pentru 2024 compania americană promite lansarea acestui abonament în mai multe ţări, cât şi ceva modificări în structura acestuia. Poate cea mai importantă modificare este aceea că utilizatorii vor putea descărca offline filmele şi serialele favorite. O altă noutate ce va fi implementată tot de anul viitor se referă la reclamele tip „title sponsorship”. Acest tip de reclamă va permite brandurilor să plătească o anumită sumă de bani pentru a-şi asocia imaginea doar cu un anumit titlu original Netflix. Primele teste vor fi făcute pe serialul de reality „Squid Game: The Challenge” și pe ultimul sezon din serialul „The Crown”.

Sursa: profit.ro