Astăzi suntem la capitolul prețuri ale anumitor automobile produse în România, așa că după ce am aflat cât costă noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway, haideți să vedem și cât ar trebui să plătim pentru cea mai puternică mașină de serie fabricată vreodată în țara noastră.
Am adus toate detaliile despre Ford Puma ST acum câteva săptămâni, așa că acum nu-mi rămâne decât să vă spun că cei 200 CP pot fi ai oricărui doritor ce-și permite să plătească aproape 30.000 de Euro, preț de plecare cu TVA.
Echiparea standard ST include jante din aliaj pe 19 inch, elemente de design specifice, cu plafon vopsit negru la exterior, volan îmbrăcat în piele perforată, scaune sport Recaro cu tapițerie mixtă piele + textil, SYNC 3 cu ecran tactil de 8 inch, scaune și parbriz încălzite, senzori de parcare față și spate, printre altele. Ciudat este că în versiunea de bază, Ford Puma ST aduce aer condiționat manual și nu cu reglare automată.
A doua echipare, denumită ST2, costă de la 32.500 Euro și aduce suplimentar tocmai ceea ce vorbeam la sfârșitul paragrafului de mai sus, anume instlația de aer condiționat automat, plus sistem keyless entry and start, faruri cu LED și etrieri frână vopsiți în roșu.
Din lista de echipamente opționale, clienții pot bifa pachetul Performanță ce costă 1.000 de Euro (diferențial cu alunecare limitată, funcție Launch Control și indicator de schimbare a vitezelor), pachetul de asistență șofer cu 1.400 de Euro (sistem de asistență pre coliziune cu camera+radar, sistem de monitorizare a unghiului mort cu Cross Traffic Alert si Active Braking, pilot automat inteligent adaptiv cu Evasive Steering, sistem de asistență activă la parcare și cameră video pentru mers in marșarier), trapă panoramică la 1.000 Euro sau haion cu acționare electrică pentru 1.300 Euro.
Culoarea exterioară disponibilă exclusiv pentru Ford Puma ST, ”verdele rău” – Mean Green, costă nu mai puțin de 1250 de Euro.