Scuderia Ferrari este una dintre cele mai importante echipe din istoria Campionatului Mondial de Formula 1 FIA, una care de anul acesta are un sponsor din România – producătorul de soluţii de securitate IT Bitdefender.
Bitdefender intră pe lista partenerilor chiar din etapa următoare, una care va avea loc duminica aceasta în Singapore (Singapore Grand Prix 2022). Sigla companiei româneşti va apărea pe căştile celor doi piloţi Ferrari, Charles Leclerc și Carlos Sainz, cât şi pe monopostul condus de aceştia, Ferrari F1-75.
Începând cu următoarea ediţia din 2023 a Campionatului Mondial de Formula 1 FIA, numele Bitdefender va apărea şi pe costumele de cursă, cât şi pe uniformele întregului staff.
Se pare că parteneriatul dintre Scuderia Ferrari şi Bitdefender nu se va limita doar la milioanele de euro pe care compania românească le va da sub formă de sponsorizare echipei de Formula 1, ci va avea şi o componentă de colaborare tehnologică. Ferrari va explora și evalua produsele și serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa.
Florin Talpeş, cofondator şi CEO Bitdefender, a declarat că „Bitdefender împărtășește cu Scuderia Ferrari o moștenire a excelenței și o experiență demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare de ultimă generație pentru a obține rezultate câștigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate mașini câștigă curse pe circuit și doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra și răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potrivește în mod natural pentru Bitdefender. Așteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului, în timp ce rămânem concentrați pe furnizarea de protecție de ultimă generație pentru clienții noștri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică.”