Cum şi de cine este reprezentată România în Campionatul Mondial de Formula 1?

gAuto
/
/
28 mart. 25
/

În România mediul privat nu investeşte prea mult în sport, dacă ne uităm la multe cluburi din ţară, vom observa că ele sunt susţinute în special de bugetele locale, prin primării sau consilii judeţene.

Deşi România nu contează absolut deloc în sportul numit Formula 1, ţara noastră este reprezentată în conceptul de Formula 1 sub 4 forme astfel:

  • Bitdefender, un important producător global de soluţii software, este unul dintre principalii sponsori ai echipei Scuderia Ferrari HP (este deja al patrulea an de colaborare);
  • RebelDOT, o companie de dezvoltare software din Cluj-Napoca, a devenit anul acesta partener oficial al echipei Visa Cash App Racing Bulls (a doua echipă Red Bull din competiţie);
  • Allengra, o companie din Oradea, a fost desemnată de către FIA drept unic furnizor al debitmetrelor de combustibil (acestea măsoară debitul combustibilului din rezervor către motor, asigurând conformitatea echipelor cu limitele impuse şi respectarea regulamentului) până în 2030;
  • Pirelli, partener oficial al Campionatului Mondial de Formula 1 la nivel de pneuri, fabrică la Slatina toate anvelopele utilizate cursă de cursă de absolut toate maşinile de pe grilă.

Mult, puţin, nu ştiu ce să zic, cert este că România apare uneori pe buzele celor implicaţi în tot ce înseamnă Campionatul Mondial de Formula 1.

Sursa: zf.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.