În vara anului trecut descopeream noua identitate vizuală a brandului Dacia. Aflam că din 2022 vor fi schimbate showroom-urile şi iată că procesul a început.
Dacia a inaugurat primul showroom rebranduit în Melun, Franţa, urmând ca până la sfârşitul anului să avem modificate după această formă cel puţin 1000 de reprezentanţe din întreaga reţea internaţională. Iată care vor fi standardele generale:
Dacia a mai anunţat că din toamna acestui an noua emblemă va fi utilizată în procesul de fabricare pentru Dacia Duster, Dacia Sandero şi Dacia Jogger, primele modele urmând a fi prezentate oficial la Salonul Auto de la Munchen.
Cât despre noua identitate vizuală, oficialii companiei au declarat că aceasta reprezintă “valorile de simplitate, de autenticitate și de robustețe care sunt specifice mărcii Dacia”, iar culoarea de brand aleasă, kaki, reprezintă “o nuanţă ce evocă apropierea de natură”.
Noul logo și noua emblemă au fost imaginate în cadrul echipei de design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia. Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii.
La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță. Simple și lizibile, cele două elemente forte – logotipul și emblema – exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de clienți. Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial.