Dacia îşi reia treptat activitatea la fabrica de la Mioveni începând cu 21 aprilie

/
/
10 apr. 20
/

Pe 18 martie Dacia anunţa că închide temporar activitatea fabricii de la Mioveni până pe 5 aprilie. La două săptămâni distanţă reprezentanţii companiei declarau că fabrica va rămâne închisă pe o perioadă nedeterminată, chiar dacă încă de atunci existau voci ce spuneau că activitatea va fi reluată după Sărbătorile Pascale.

În urmă cu doar câteva ore reprezentanţii Dacia au anunţat că producţia se va relua treptat începând cu data de 21 aprilie astfel:

  • Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia îşi va relua activitatea progresiv cu 250 de angajați pe bază de voluntariat într-o singură echipă;
  • Departamentul Presaj îşi va relua activitatea progresiv cu 190 angajaţi pe bază de voluntariat în două echipe;
  • Uzina Vehicule şi restul departamentelor îşi vor relua complet activitatea din 4 mai.

Chiar dacă aceste veşti sunt bune pentru angajaţi, vânzările Dacia în Vestul Europei s-au prăbuşit: Franţa (-53% în primul trimestru), Italia (-50% în primul trimestru) şi Spania (-31% în primul trimestru). Din păcate aceste scăderi vor continua şi în perioada următoare, segmentul auto fiind unul dintre cele mai afectate de pandemia COVID-19.

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

În viitorul standard de poluare Euro 7, maşinile electrice NU vor mai fi încadrate ca vehicule cu emisii zero (nepoluante)

Pe 12 aprilie 2024 a fost adoptat la nivelul Consiliului Uniunii Europene noul regulament pentru standardul de poluare Euro 7, acesta urmând să fie aplicat în etape, începând cu octombrie 2026.

Producătorul auto chinez Chery a vrut să refacă o reclamă celebră Range Rover şi a distrus o mică porţiune din Scara către Rai (atracţie principală pe Muntele Tianmen)

Mai ţineţi minte testele ciudate pe care le practicau chinezii pentru smartphone-uri în urmă cu ceva ani (băteau nuci pe ele, le găureau cu bormaşina etc.)? Ei bine, acestea s-au întors de ceva timp sub o altă formă: la maşinile electrice / hibride.

Este oficial, majoritatea trotinetelor şi bicicletor electrice vor avea nevoie în România de poliţă de asigurare RCA

Dacă deţineţi o trotinetă sau o bicicletă electrică, aflaţi că va trebui (cel mai probabil) să îi faceţi o poliţă RCA. Nu este o glumă, nu este o posibilitate, este o realitate.