Aşa cum vă spuneam săptămana trecută, Dacia şi-a prezentat astăzi noul logo şi noua emblemă. Cele două elemente vizuale vor urma să fie folosite începând de anul acesta în materialele de marketing, iar din 2022 vor fi rebranduite showroom-urile şi siglele maşinilor.
Conform oficialilor companiei noua identitate vizuală reprezintă “valorile de simplitate, de autenticitate și de robustețe care sunt specifice mărcii Dacia”, iar culoarea de brand aleasă este kaki, “o nuanţă ce evocă apropierea de natură”.
Noul logo și noua emblemă au fost imaginate în cadrul echipei de design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia. Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii.
La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță. Simple și lizibile, cele două elemente forte – logotipul și emblema – exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de clienți. Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial.
Trecând peste aceste detalii, rămâne o întrebare simplă: vă place noua identitate vizuală Dacia ?