Dacia şi-a prezentat noua emblemă şi noul logo ce urmează a fi folosite din 2022

/
/
17 iun. 21
/

Aşa cum vă spuneam săptămana trecută, Dacia şi-a prezentat astăzi noul logo şi noua emblemă. Cele două elemente vizuale vor urma să fie folosite începând de anul acesta în materialele de marketing, iar din 2022 vor fi rebranduite showroom-urile şi siglele maşinilor.

Conform oficialilor companiei noua identitate vizuală reprezintă “valorile de simplitate, de autenticitate și de robustețe care sunt specifice mărcii Dacia”, iar culoarea de brand aleasă este kaki, “o nuanţă ce evocă apropierea de natură”.

Noul logo și noua emblemă au fost imaginate în cadrul echipei de design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia. Logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii.

La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță. Simple și lizibile, cele două elemente forte – logotipul și emblema – exprimă soliditatea vehiculelor Dacia, partenere de drum pentru milioane de clienți. Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial.

Trecând peste aceste detalii, rămâne o întrebare simplă: vă place noua identitate vizuală Dacia ?

httpvh://youtu.be/c1gMwdc7EYg

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).