Hyundai intenţionează să revină la butoanele fizice, din ce în ce mai multi clienţi fiind nemulţumiţi de suprafeţele tactile

/
/
10 nov. 24
/

Prin 2022 scriam că Volkswagen va renunţa la butoanele capacitive de pe volan, compania primind foarte multe plângeri pentru acestea.

Se pare că nemultumirile legate de funcţiile disponibile doar prin intermediul suprafeţelor tactile continuă să fie prezente şi azi, astfel că un nou producător global intenţionează să facă ceva schimbări.

Hyundai a anunţat prin intermediul lui Ha Hak-soo, vice-președinte Hyundai Design North America, că în viitor maşinile companiei vor avea din ce în ce mai multe butoane fizice.

„Pe măsură ce adăugam ecrane inteligente în vehiculele noastre, am încercat, de asemenea, să folosim tot mai multe comenzi tactile, iar oamenii nu au preferat acest lucru. Când am testat cu grupul nostru de studiu, ne-am dat seama că oamenii sunt stresați, enervați și supărați atunci când vor să opereze urgent o funcție, dar nu pot să o facă.” a declarat acesta.

Cel mai probabil butoanele fizice vor reveni strict pentru funcţii uzuale, cele pe care le utilizăm des chiar şi în mers. Din păcate sunt producători care au integrat în ecranul central al sistemului multimedia funcţii simple precum „+”-ul şi „-”-ul de la volum sau climă, unele complet inaccesibile altfel dacă display-ul îşi pierde într-o formă sau alta capacitatea tactilă.

Mie personal îmi plac ecranele mari cu multe funcţii pe bordul unei maşini, dar consider că funcţiile de bază ar trebui să rămână disponibile şi sub o formă fizică.

Sursa: automarket.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).