Hyundai intenţionează să revină la butoanele fizice, din ce în ce mai multi clienţi fiind nemulţumiţi de suprafeţele tactile

/
/
10 nov. 24
/

Prin 2022 scriam că Volkswagen va renunţa la butoanele capacitive de pe volan, compania primind foarte multe plângeri pentru acestea.

Se pare că nemultumirile legate de funcţiile disponibile doar prin intermediul suprafeţelor tactile continuă să fie prezente şi azi, astfel că un nou producător global intenţionează să facă ceva schimbări.

Hyundai a anunţat prin intermediul lui Ha Hak-soo, vice-președinte Hyundai Design North America, că în viitor maşinile companiei vor avea din ce în ce mai multe butoane fizice.

„Pe măsură ce adăugam ecrane inteligente în vehiculele noastre, am încercat, de asemenea, să folosim tot mai multe comenzi tactile, iar oamenii nu au preferat acest lucru. Când am testat cu grupul nostru de studiu, ne-am dat seama că oamenii sunt stresați, enervați și supărați atunci când vor să opereze urgent o funcție, dar nu pot să o facă.” a declarat acesta.

Cel mai probabil butoanele fizice vor reveni strict pentru funcţii uzuale, cele pe care le utilizăm des chiar şi în mers. Din păcate sunt producători care au integrat în ecranul central al sistemului multimedia funcţii simple precum „+”-ul şi „-”-ul de la volum sau climă, unele complet inaccesibile altfel dacă display-ul îşi pierde într-o formă sau alta capacitatea tactilă.

Mie personal îmi plac ecranele mari cu multe funcţii pe bordul unei maşini, dar consider că funcţiile de bază ar trebui să rămână disponibile şi sub o formă fizică.

Sursa: automarket.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.