În câţiva ani, marca Seat va dispărea de pe piaţa auto

/
/
4 sept. 23
/

Seat este la origini un constructor auto spaniol, iar în prezent se află în portofoliul Volkswagen Group.

Din păcate, gigantul german nu mai are încredere în această marcă şi îi pregăteşte o ieşire oficială de pe piaţa auto. Informaţia a fost confirmată de către Thomas Schäfer, actualul preşedinte Seat.

Undeva după 2025, toate modelele Ibiza, Leon, Arona, Ateca şi Tarraco vor fi comercializate sub brandul Cupra, unul mai nou, mai fresh şi care a prins foarte bine la public în ultimii ani.

Numele Seat nu va fi dat uitării, acesta urmând a fi folosit în noi proiecte despre care nu au fost oferite mai multe informaţii. Presa de specialitate sugerează că marca Seat ar urma să fie utilizată în viitoarele soluţii de mobilitate precum scutere electrice, trotinete electrice şi alte produse similare.

Cât despre Cupra, se pare că în anii următori vom auzi din ce în ce mai mult despre acest nume, unul care va fi puternic promovat în ţările europene de către Volkswagen Group.

Sursa: autocar.co.uk
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).