Karma gAuto

Karma Automotive este noul brand sub care fosta companie Fisker dorește să se relanseze pe piața automobilelor hibride. De fapt, noii proprietari, chinezii de la Wanxiang Group, doresc ca până la jumătatea anului viitor prototipul Atlantic, prezentat încă din 2012, să devină un model de serie.

Karma

Pentru a realiza acest deziderat într-un timp atât de scurt, Karma Automotive a semnat un parteneriat cu BMW. În urma colaborării, compania americano-chineză urmează a primi diferite elemente pentru trenul de rulare de la producătorul german.

Nu este deocamdată clar ce subansambluri BMW va integra noul Karma, dar poate fi vorba inclusiv despre un motor bavarez ce va acționa poate ca un range extender, în vederea obținerii unei autonomii crescute. Practic, motorul cu ardere internă va fi folosit nu pentru a asigura deplasarea, ci ca un generator de curent care să încarce bateriile sistemului hibrid. Ceva în genul a ce folosește Opel Ampera / Chevrolet Volt.

Sunt foarte curios să văd rezultatul final al americanilor de la Karma, cu proprietari chinezi, ce vor folosi piese nemțești. Oricum, globalizarea nu mai miră deja pe nimeni, ceea ce ne interesează fiind produsul finit. Va reuși oare Karma să fure din clienții Tesla?

Karma

Sursa: CarsCoops.com / MotorAuthority.com

Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Darius Pană

Editor pe Gadget.ro din septembrie 2014. Pasionat de tehnologie, automobile și fotografie. Scrie recenzii pentru telefoane mobile, automobile, dispozitive din zona audio, monitoare, televizoare, aparate foto și orice alt gadget. Folosește Huawei Pura 70 Ultra, Canon EOS M200 + Canon EF-M 22mm 1:2, Canon EF-S 15-85 mm 1:3.5-5.6 IS USM și Canon EF 50mm 1:1.8 STM pentru fotografii și Sony ZV-E10 pentru video.