Kia oferă într-o ţară europeană un odorizant auto cu formă de canistră şi cu miros de benzină celor care cumpără o maşină electrică (pentru a se obişnui cu tranziţia)

gAuto
/
/
23 oct. 25
/

Vânzările de maşini electrice sunt în creştere, însă ritmul ar trebui să fie ceva mai alert. Pentru a convinge oamenii să treacă de la termic la electric, producătorii caută diverse soluţii de promovare, de atragere etc.

Compania sud-coreeană Kia, împreună cu importatorul său din Finlanda, Astara Auto Finland, au mers pe nostalgie, pe emoţie, pe sentimente şi au venit cu un mic artificiu care să susţină tranziţia, pentru unii atât de dificilă.

Împreună cu parfumierul finlandez Max Perttula, au lansat un odorizant auto cu formă de canistră şi cu miros de benzină. „Renunțarea la motorul cu ardere internă poate fi un pas uriaș, la fel ca renunțarea la orice altceva familiar. Am vrut să adăugăm o notă de distracție nostalgică tranziției cu un odorizant auto cu aromă de benzină”, a declarat Klaus Pohjala, director comercial la Astara Auto Finland.

Cei care cumpără astfel un model Kia electric (este promovat în special Kia EV4) în Finlanda vor primi acest odorizant auto din partea casei. Veţi avea practic o maşină nouă 100% electrică, cu miros de benzină, de atelier auto la interior.

Pură emoţie, ce să mai lungim discuţia….

Sursa: electrek.co

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.