gAuto

În decembrie anul trecut marca MG îşi făcea intrarea pe piaţa auto din România. Pentru cei care nu ştiu, MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC.

MG a intrat pe canal oficial în România prin intermediul importatorului Quantum Auto Max, iar maşinile sunt disponibile spre vânzare în toată ţara prin intermediul unei reţele de aproximativ 30 de dealeri.

Marca chinezo-britanică oferă un serviciu unic în România denumit comercial Triple 7 Care:

  • 7 ani de garanţie integrală (din bară în bară) sau 150.000 de kilometri;
  • 7 ani de asistenţă rutieră gratuită;
  • 7 ani de inspecţii tehnice anuale gratuite.

Articolele despre prezentarea noului MG HS 2 şi costul de achiziţie al acestuia în România s-au bucurat de mare succes, însă foarte mulţi ne-aţi transmis că nu credeţi în succesul MG.

Se pare totuşi că MG are o strategie foarte clară în România, una bazată pe preţuri mici, marketing adecvat pieţei (de curând şi-au asociat imaginea cu FCSB, clubul de fotbal din România cu cea mai mare bază de fani) şi livrare rapidă.

Iar până acum această strategie a dat roade. Deşi există de doar jumătate de an în ţara noastră, MG a reuşit să înmatriculeze în luna iunie 415 maşini, mai bine decât Citroen, Peugeot şi Opel la un loc (acestea au atins împreună doar 402 unităţi).

Dacă ne uităm pe rapoartele DRPCIV, observăm că MG se apropie ca înmatriculări de BMW (429 unităţi), Mazda (449 unităţi) sau chiar Nissan (506 unităţi).

Cu o floare nu se face primăvară, rămâne de văzut dacă MG va continua să menţină acelaşi ritm din iunie. Cert este că marca chinezo-britanică a depăşit deja borna a 1000 de maşini înmatriculate în România şi foarte probabil până la finalul anului va depăşi cifra de 2000 de unităţi. Cu un ritm susţinut de creştere, MG poate ajunge în top 10 mărci în 2025.

Via: zf.ro