La doar jumătate de an de la intrarea oficială în România, marca chinezo-britanică MG a înmatriculat în luna iunie mai multe maşini decât Citroen, Peugeot şi Opel la un loc

/
/
24 iul. 24
/

În decembrie anul trecut marca MG îşi făcea intrarea pe piaţa auto din România. Pentru cei care nu ştiu, MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC.

MG a intrat pe canal oficial în România prin intermediul importatorului Quantum Auto Max, iar maşinile sunt disponibile spre vânzare în toată ţara prin intermediul unei reţele de aproximativ 30 de dealeri.

Marca chinezo-britanică oferă un serviciu unic în România denumit comercial Triple 7 Care:

  • 7 ani de garanţie integrală (din bară în bară) sau 150.000 de kilometri;
  • 7 ani de asistenţă rutieră gratuită;
  • 7 ani de inspecţii tehnice anuale gratuite.

Articolele despre prezentarea noului MG HS 2 şi costul de achiziţie al acestuia în România s-au bucurat de mare succes, însă foarte mulţi ne-aţi transmis că nu credeţi în succesul MG.

Se pare totuşi că MG are o strategie foarte clară în România, una bazată pe preţuri mici, marketing adecvat pieţei (de curând şi-au asociat imaginea cu FCSB, clubul de fotbal din România cu cea mai mare bază de fani) şi livrare rapidă.

Iar până acum această strategie a dat roade. Deşi există de doar jumătate de an în ţara noastră, MG a reuşit să înmatriculeze în luna iunie 415 maşini, mai bine decât Citroen, Peugeot şi Opel la un loc (acestea au atins împreună doar 402 unităţi).

Dacă ne uităm pe rapoartele DRPCIV, observăm că MG se apropie ca înmatriculări de BMW (429 unităţi), Mazda (449 unităţi) sau chiar Nissan (506 unităţi).

Cu o floare nu se face primăvară, rămâne de văzut dacă MG va continua să menţină acelaşi ritm din iunie. Cert este că marca chinezo-britanică a depăşit deja borna a 1000 de maşini înmatriculate în România şi foarte probabil până la finalul anului va depăşi cifra de 2000 de unităţi. Cu un ritm susţinut de creştere, MG poate ajunge în top 10 mărci în 2025.

Via: zf.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.